+31 6 34417041 ralf@bliqsem.nl

Bliqsem investeert in de start-up rondom het kinderboek over Bo de Bij, van een groep talentvolle Fontys studenten. Het bedrijf is voortgekomen uit het evenement Product Factory, en is onderdeel van de studie Small Business & Retail Management van de Fontys Hogeschool Marketing & Management. Het bedrijf is een Jonge onderneming en het onderwijsprogramma wordt verzorgd in samenwerking met de Stichting Jong Ondernemen.

Foto 15-01-16 11 50 25

Op vrijdag 15 januari werden de aandelencertificaten officieel uitgereikt aan Bliqsem. Bliqsem kocht 10 aandelen in het bedrijf en neemt daarmee een groot belang in de jonge onderneming. Het doel is om dit jonge talent te stimuleren door een stuk verantwoordelijkheid te delen. Bliqsem helpt de jonge onderneming te kunnen versnellen door het Bliqsemnetwerk ter beschikking te stellen.

Bo de Bij is een product van het bedrijf D.D.O.E. ( Dutch Department of Entrepreneurs) en vormt voor het 2de jaar van de SB&RM opleiding een student company. Hiervoor moeten ze een product bedenken en gedurende een jaar een bedrijf runnen. Het product is een kindervoorleesboek genaamd Bo de Bij. Bo de Bij richt zich op kinderen van 2 t/m 6 jaar oud. Vanwege de combinatie van een voorleesboek met groeipapier (papier gevuld met bloemenzaadjes) willen ze inspelen op de belevingswereld van het kind. Nu willen ze, behalve de wereld een stuk groener maken door bloemen en boekjes, ook iets betekenen voor de maatschappij door middel van een samenwerking met bedrijven.

Wilt u ook aandeelhouder worden of boekjes alvast kopen? www.bodebij.nl